Hösten i all ära.

Precis kommit in från en liten promenad med hund och barn.
Måste bara säga det att jag gillar verkligen hösten. Luften är så frisk. Att få va ute en solig höst dag är balsam för själen det, Vare sig det är på häst ryggen eller om det är på en promenad.
Jag hoppas att jag kommer få njuta av många härliga dagar på hästryggen  denna höst.
Har ju börjat lite smått med han men i går märkte jag att han hade ett sår nere på hoven och när jag skulle longera han så va han lite oren i det benet. Såret va svullet men såg inte alls farligt ut så vi får se hur det ser ut idag.

Jag behöver ha lite inspiration till vårt hem och bodegan. Vad ska vi göra med den ? Vad ska vi ha för inredning ?
Svårt. SKulle passa fint som ett mys rum av nått slag då vi har öppenspis där nere men det ska ju va nått som man använder oxå så just nu är det bara ett stort vitt rum med en soffa :)
Ser ju mindre skoj ut.. Så om någon har några bra sidor där man kan få lite tips så tar jag gärna emot det.

Måste åka till polisen någon dag och fixa passat till lillan oxå så hon har det klart tills vi ska åka. Med denna skit sommar så ska det bli riktigt skönt att få komma ner till vårt hus i spanien och bara lapa sol i en vecka. Så i slutet av september åker mamma,pappa, barn,gudmor och mormor till värmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0