Lycka

Igår va dagen  D. Jag skulle upp i häst sadeln igen. Efter 7 månaders väntan som har pendlat mellan lycka,förtvilan, grått och skratt så kom dagen som jag faktiskt inte trodde skulle komma, att jag skulle få sitta på han igen :) Ridturen gick jätte bra. Vi tog oss en sktitt tur på 30 min och jag vill lova att det va en lycklig hästägare som hoppa ur sadeln vid stallet !!! Men det känns idag, Fantastiskt fin träningsvärk av bara detta lilla.. Men det är det värt :) Så vi tar nya tag idag och hoppas att det går lika bra då !!

Nu sitter jag mest och väntar på att regnet ska avta så jag kan gå ut på en liten promenad och mjuka upp mina stackars ben..


Kommentarer
Postat av: emelie

härligt att känna sådan lycka.

2011-08-23 @ 09:31:58
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0