Planer som gillas !!!

Både jag, King och bebis har badat och nu ligger King och i sitt hörn och sover och Smilla i sin säng.
Va till Barnmorskan idag på efterkontroll och jag fick nästan "guldstjärna" i barnafödande :) För att va en person med total förlossningsskräck så hade jag nog växt till mig flera meter när ja gick ut genomm dörren.
Fick se min journal från karlstad och det stod massa fint från Stina där ( min barnmorska på BB)
Det va himla roligt att se och läsa.

Nu när dom små sover och babe sitter i källaren och spelar lite så har ja kollat runt på det stora som kommer hända.
Min brudklänning :)
Åhh ja jag ska va en prinssessa för en dag och ge bort mitt hjärta framför en massa människor till mannen som det alltid kommer tillhöra.
Stora bröllops blocket ska klottras full med tankar om hur den stora dagen ska va och vad vad som behöver fixas. Det är dom där små detaljerna som jag vill få till så där extra.
Ja som sagt, Det finns massor att planera vill jag lova. Tur att man har brudtärnor som finns där som ett stöd vid sidan ;)


Kommentarer
Postat av: Enelie

men Åsa- ska du gifta dej? :)))))

Big like. jag hoppas mamma Olsson och jag får gå på bröllop ;) hihi!

2011-08-16 @ 22:58:21
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 10:16:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0