Rastlös

Daniel har börjat jobba igen och det är mer än tomt här hemma. Vi saknar honom hela tiden.  Just nu ligger Smilla i sin säng och King i sin säng. Båda snarkar som tokar :) Tog oss en tur i regn ovädret till mormor som kommit hem från 3 veckors semester i spanien. Direkt hon fick se mormor så drog hon av värsta smilet !! Så dom satte sig i soffan och jösses va mitt barn pratade. HOn hade tydligen mycket att säga till mormor.

Börjar tror att gudarna inte är med mig. Hovslagaren har varit och satt på frasse skor. 6 Dagar efter, när jag hade kommit hem från min semester hade jag bestämmt att jag skule sätta igång han. Vad hände, jo han tappa skon dagen innan. Han som aldrig tappar skor annars. Fick till slut tag på hovslagaren så han kom efter några dagar och satt på den tillbaka. Så då bestämmde jag att idag skulle bli heliga dagen då jag skulle göra ett nytt försök och vad möter mig när jag kommer upp, Jo spöregn.. Så jag börjar tror att det är några teckan ja får på att jag inte ska sätta igång han. Om jag skulle sattsa på fredag nu i stället då så får vi se vad det är som kommer hända då..


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej =) ja jag känner igen det där när inte gudarna riktigt är med.... Sååå tråkigt väder, hoppas verkligen att solen kommer tebax o stannar läääänge inpå hösten!!! Ja kom o hälsa på vettja, det skulle va jättekul, kom in nån dag på himmel och pannkaka så kan vi göra upp nån dag =) Ha det så bra. Kram

2011-08-10 @ 22:47:00
URL: http://lindaslyx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0