Men fy.

Hoppa i bilen tidigt jag och Smilla idag då vi skulle köra mamma till Norge då hon skulle flyga till Spanien.
Han inte många kilometer innan blixthalkan slog till. Det va nog det värsta väglaget jag någonsin kört i. Mellan torsby och kongsvinger tog det 2 timmar. Va livrädd att vi skulle krocka eller köra av vägen. På vägen hem va ja helt knäckt av alla halka , modd, spänningar i kroppen så jag va tvungen att stanna. Där satt jag vid ratten och grät och trodde helt ärligt att jag inte skulle ta mig hem. Va nära att ringa så någon fick komma och hämta oss där men då skulle någon mera stackare tvungen ut i skiten och väglaget skulle ändå va det samma så ja fick rycka upp mig och köra vidare. Till slut såg jag toria och kunde äntligen andas ut :) så nu ligger jag nerbäddad i sängen och är helt slut i hela kroppen efter den dag. Usch :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0