Ny dag

Go morgon världen. Idag va det så där extra skönt att ligga kvar i sängen och dra sig. Eftersom barnet sover ännu så tänker jag ligga kvar !!!
Igår gick första twilight filmen på tv.vi blev sittande och kolla på den jag och Daniel. Har alltid trott att vampyr filmen är då inget för mig och har aldrig förstått mig på hysterin kring dessa filmer. Men nu förstår jag. Jösses... Det va ju hur bra som helst !! Så idag ska dom andra fixas så vi kan se dom oxå !!
När jag såg HAN första gången i filmen så tänkte jag att vart är han snygg ??? Ingenstans.. Men efter att ha sett hela så förstår jag det oxå nu :) haha.. Han är ju skitsnygg, tack vare sin karaktär.
Ja där ser man vad det kan ändra sig!!


Kommentarer
Postat av: emelie

twilight filmerna går inte av för hackor direkt.

ska se dom två sista inom kort!:D

försöka få sambon att kolla också, lite roligare då.

2011-12-14 @ 12:40:23
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0