Tiden går

Nu va det så där länge sedan jag va in här, men ska försöka mig på nått.
Julen är över och vilken jul det blev :) minst fick verkligen mest paket. Hon hade lyckats charma tomten totalt på sina 6 månader :)
Julafton firades med våra båda familjer här hemma i huset. Hur mysigt som helst med vuxna och barn överallt !!
Juldagen va det bara proppa mera mat i magen för då kom broder med familj och vi firade jul igen.
Nöjda och belåtna så pussade vi lillan go natt jag och Daniel och tog oss en tur till hallen. Vilken kväll, hade sjukt kul och hade absolut ingen lust att gå hem vid 2.
Hunnit med namngivning till Smilla har vi oxå gjort. En enkel ceremoni här hemma med bara den absolut närmaste släkten. Mera uppståndelse ville vi inte ha så det passade oss perfekt :)
Men nu ska jag bara njuta av min sista hel lediga vecka för snart börjar jag jobba igen. Känns konstigt men ska samtidigt bli skoj. 50% är lagom att börja med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0