Alla sover i huset utom jag

Uppe med tuppen idag :) Kan inte skylla på grodan i magen för hon sover då än. Hon sover längre än vad ja gör på morgonen så man kan ju hoppas att de håller i sig även sedan när hon behagas komma ut ;)

Hann med både de ena och de andra igår. fika hos Daniel syster, Promenad i sköna solen,stallet och kolla egenom hästen och fixa allt där.
Ser ut att bli lika fint väder idag. Ja hoppas så man kan komma ut i solen igen.
Kl borde bli 9 nu så ja får åka till Toria. Vill äta god frukost idag med nybakat bröd och smoothie (smoothie äter vi väl varje dag på helgerna) Men ja ska pröva mig på en ny idag tänkte ja

Min kropp är inne i en bra period nu. Har jaft 1 vecka då ja faktiskt inte haft så ont. De är underbart. Man kan ju rör sig som en vanlig människa:) Börjar få lite mera energi oxå.
Ofta känner ja att bära ett barn är inte min grej. Med tank på all skit ja har fått nu. Men jobbigast av allt va nog sluta röka :) Dom första veckorna va hemska. Men nu är allt mycket lättare !!!
Men jag älskar den lilla som ligger där inne och ja känner mig mer än redo att träffa henne :) De är ju faktiskt så man är lite avundsjuk på dom som inte har några bekymmer i sin graviditet :) Men när jag har som mest ont så ja knappt kan gå brukar ja tänka att när de väl är dax så har ja haft ont så länge så då står ja ut med smärta i några timmar till och att ja då är härdad för just den dagen. Då känns allt mycket bättre

Men om några månader så kommer hon :) Åhh ja längtar så de är inte klokt. Våran bebis, Våran fina underbara bebis !!!

Kommentarer
Postat av: emelie

själv slog jag upp mina blå 0810 - en söndag. hjälp mig.

2011-02-06 @ 15:36:00
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Yes honey! - Vi står ut tills det är över. Det är värt all väntan & allt det onda sägs det ju! Och det tror jag på! Och när bebis väl är hos oss, ja då har man glömt allt vad smärta heter! :) Tror jag också på! Sen är vi ju inte så smarta - så vi skaffar säkerligen fler, och går igenom samma procedur igen!!! Hahaha.. ;P

2011-02-07 @ 07:32:41
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Åsa

haha :) Ja Tänk Hanna. Precis så tro ja de är !!

2011-02-08 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0