Happy Face

Ja vetrinären har ringt. Min häst är frisk :) Alla proverna såg jätte bra ut på han nu !!! Ja är så glad så de finns inte ord för de. Jag blev 50 kg lättare känns de som :) Så nu ska han få ia till och brörja med 1 veckas total vila så han hinner att ta igen sig i kroppen innan jag börjar rida han lite smått igen. Fantastiskt måste ja säga. Bara längtar efter att få hoppa upp i sadeln igen.  Mest av allt är ja tränings sugen. Gå till ridhuset och göra ett riktigt pass men då får nog vänta tills bebis har kommit ut för de fixar inte min kropp längre men de kommer de oxå sedan.

Nu ligger vi i soffan och kosar oss och väntar på att babe ska komma hem från träningen. Tur att de är nog av oss i familjen som kan hålla sig fitt i kroppen :) Ska surfa runt om lite bebis saker. Skrev ju för länge sedan att jag vill ha en tak vagga i sovrummet så ja ska se om ja inte kan klicka hem en sådan kanske. Barnvagnen har ju kommit som sagt men den har vi inte hömtat ut ännu. Men ja börjar känna sug att att kläma och känna på den nu trots att de är några månader kvar ännu innan den kan användas. Bilbarnstol ska inköpas oxå. Men de finns ju oxå på leksaksaffären så de är ingen panik ännu känner ja. De gick fort att få hem den.

I morgon ska ja åka och tjusa med goa stella en sväng och få mig lite kaffe och prata allmänn skit med Erica. Slutar ju 1 och när man inte har någon häst att rida så finns de helt plötsligt massa tid över. Nästan så ja bli rastlös :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi köpte en sovgunga till Olle.

Världens gulligaste tyg och såg jätte mysig ut att ligga i. Men tyvärr kunde han aldrig använda den pga skenan =(

Vet däremot andra som haft och deras barn har älskat dom!

2011-02-13 @ 21:42:05
URL: http://meoingen-annan.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ja jag har hittat världens finaste vagga (enligt mig själv då) som ja bara är så förälskad i. Så vi får se om den kommer flytta hem till oss eller inte..

2011-02-14 @ 05:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0