Inget svar ännu

Jag jag väntar fortfarande svar från försäkringskassan på min havandeskappenning. Både jag & min chef vill ha lite svar nu så vi vet hur vi ska göra med alla mina uppgifter. Vi har tänkt ut ganska så bra om vilka som ska få alla mina uppgifter så de blir några killar som bli några uppgifter rikare :) Men de är ju bara för en stund. Jag kommer ju tillbaka. Så är ju pappa kvar och fixar och trixar oxå så de ska allt lösa sig !! Måste va någon som kan/förstår sig på produktionen så man kan inte bara ta vem som helst. Men jag hoppas svaret kommer snart iaf.

Idag ska jag iaf ut på turné med Johanna när hon slutar :) Så ja måste skynda mig till stallet så jag är klar i tid.


Kommentarer
Postat av: emelie

svar; ja 20 min hopprep gav mig svettningar x200!

2011-02-15 @ 14:11:57
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: alice

Fin blogg :)

2011-02-15 @ 15:20:25
URL: http://photohorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0