Jag hoppas, jag hoppas, Jag hopaps

Jag hoppas att de va sista sprutan igår nu. Vetrinären va ju upp tillbaka en 3 gång för att ta lite nya blodprover. Eftersom han är så mycket piggare så bestämmde vi även attb dom skulle ta lite på hans tänder när dom ändå va där. Skulle få svar på proverna idag eller i morgon så ja hålelr tummarna verkligen !!!  Eftersom han har blivit så extrem ompysslad en tid nu så börjar herren bli väldigt bekväm av sig. Hans nya tix just för stunden är att ska inte äta mat om han har täcke på sig. Försökte förklara för han att när de snöar ute och han är sjuk så kommer man inte ut utan täcke så till slut så börja han och äta. Han hade även lyckats trampa sig själv med brodden så vi får väl se om om de blir några nya svullna ben. I bland är frasse lite för stor för sitt eget bästa. Han är så klumpig.. (ja ni som känner han vet ju vad ja menar) Han förstår inte riktigt att han är så stor som han är.. Men, Han är ju ändå min bebis :)

I morgon är de helg oxå :) underbart. Rally i skogen. Första gången på hundra år känns de som när ja inte har nått större iplanerat denna helg. Annars ringer ju klockan tidigt på morgonen och de bär i väg ut i skogen med gotte ryggsäcken och veden :) Malin och lilla stina kanske skulle komma upp så vi skulle ta oss en sväng så Stina fick se när pappa kommer i skogen och susar förbi i sin bil. Men med ett barn och en gravid kvinna blir de inte så allvarligt vill ja lova. Själv tar jag mig inte långt innan jag måste kissa, IGEN. Men vi får se. Inget bestämmt ännu iaf. Babe ska på cup så ja och King är iag ensamma hemma.

Nej nu borde jag ta tag i min mail hög som ja har. Lite tropisk juice till de så fixar ja de lätt :)

Kommentarer
Postat av: emelie

ha en fint helg i torsbyskogarna.

2011-02-10 @ 07:54:03
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va mys med rally ute i skogen, i nån snöhög med varm choklad.. Mmmm.. Tråkigt bara att jag inte ha EN jacka jag kan ha på mig, som GÅR IGEN framtill!! =( Kan ju bli rätt kallt......

2011-02-10 @ 08:27:53
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0