Jag vill väl inte sitta inne i detta underbara väder !!!

Det blev färdigspringat för ett tag nu. Fogarna + ischias nerven gör sig mer än påminda och jag vaggar/ haltar fram som en blandning mellan en anka och en pingvin. Vet att när ja väl ska upp igen så kommer de att göra ännu ondare men ja är bara tvungen att sitta ner ett tag.
Är ju ett sådant otroligt vackert väder ute så ja vill bara ute !! Sitta i solen mot hussväggen med brillor och en kopp kaffe i handen. Mmm underbart!  De är kvalitet de :)

Frasse va en riktig piggelin igår. Är ju ute och går med han varje dag och änd fram tills igår har jag fått dragit han runt. Men igår va de han som drog mig :) Herre gud han traska iväg så lilla ja hann inte med han alls. Va som en liten vante efter han. Men de tar jag som en bra tecken. Så kanske kanske jag kan börjar rida om 2 veckor igen. Beror på vad blodproven som ska tas i morgon säger. Ja hoppas att han är fri från all skit i kroppen nu ;)

 Jag vill till IKEA och jag vill ha en god tårta.. IKEA får vänta lite till men vem bjuder mig på tårta idag är frågan ? Jag får åka och köpa mig en bit helt enkelt. Mumsig god banan tårta vill jag ha :)

Kommentarer
Postat av: emelie

vädret är underbart - en snabb promenad till ica med solbrillor. next up: pw med solbrillor..

sen skulle ju jag också vilja klämma en banantårta till lunch och prinsesstårta till middag - om kroppen bara palla med sånt! :)

2011-02-08 @ 12:03:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skönt att komma ut :) Fick bli en semla i stället igår :)

2011-02-09 @ 06:15:41
Postat av: Hanna

Jaha - så var du där också! Fy! =/

Har jätte ont av Ischias nerven nu jag! SatanVaOntDetGör

Så att sätta sig ner o sträcka ut så gott det går, känns underbart! Och jag förstår verkligen vad du menar med att gå ut o gå när det är så himla fint ute! Irriterande j*vlar är det!! Aagghh!! Men som sagt... Våran tid kommer väl Åsa gåsa....

Kram!

2011-02-09 @ 09:10:26
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0