Satan !!!

Gick bra hela helgen med  Frasse tills i dag vid 14,00. Dom kom ett anfall igen. Jag som in min enfald trodde att nu är vi på bättringsvägen. Hela helgen har han varit precis sig själv och varit som han alltid har varit inna han blev sjuk. Vi sa de att nu är nog över. Men icke...
Så nu kommer de som gör mest ont mitt hjärta. Är han på bättringsvägen så att de kommer va längre mellan anfall och dom till slut är helt över eller är de så att han alltid kommer va sä här ? För att är de det sistnämda så har jag bestämmt mig för att då är de bättre för han att somna in. Men hur ska ja vet när inte när ens vetrinären vet ännu. Så jag har bestämmt mig för att att avvakta ett litet tag till och se hur veckan kommer se ut. Uhh de gör så ont i mig. De skär i mitt hjärta så de är inte sant. Men hur de är slutar så ska de hela gå helt på hans väg. För Frasses bästa. Ska inte ha ett djur som plågas och mår dåligt. Men prata med Skara idag igen och dom tycker ändå att jag ska ge han lite tid till för att se om de är så att han kanske är på bättringsvägen... Svårt och de gör så ont :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Stor, jättebaouta stor kram till dig Åsa!

2011-02-21 @ 14:10:48
URL: http://rullatumme.blogspot.com
Postat av: Hanna



Tänker massa på dig vännen min!! <3

KramarOmMassor

2011-02-22 @ 06:47:13
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0