Äntligen

Åhh.. Äntligen är de fredag. Som ja har längtat !! Ingen speciell helg men bara skönt att få va lite ledig !! Jag behöver sova. Bebis gör mig otroligt trött vill ja lova !!

Igår satt ja och slösurfa och jösses va mycke fina bebis kläder ja hitta :) När börjar man köpa alla prylar ? Är de tidigt eller ska man kanske börja samla på sig lite. Vi har bestämmt att barnvagn,säng bilbarnstol och skötbord vill vi ha nytt och inte saker som är ärvda. Vi har hittat i stortsett alla asker som vi vill ha men vi kollar lite till så får vi se om de dyker upp. Ska kolla lite i Borså när vi ska dit för där har dom mycke söta affärer :) Ska försöka planera in ett besök snart. Känner att jag behöver komma ner och gosa med mina små goa brorsbarn lite :)

Men nu ska här hällas i första muggen av kaffe för dagen och försöka få den här dagen och gå oxå..


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en fin helg <3.

2011-01-21 @ 11:56:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0