Dumma näsa

Dagen idag kommer bli en dunder dag.. NOT.. Har inte sovit en blund sedan kl 1 i natt. Då vakna ja och skulle tydligen inte somna om. Va upp och kissa,tog lite nässpray, kollade så taket på alltanen va ok. Rasar ju ofantligt mycket snö nu så ja är lite orolig för de.
Men nu sitter ja här på jobbet med en tallrik yoghurt framför mig och rostat bröd. Halsen är tjock och näsan totalt igentäppt.. Skit..  Nyser och snyter mig om vartannat.

Men ja är lycklig ändå :) Ja lever med världens finaste !! Han som alltid ställer upp. Han som alltid finns där och speciellt nu när jag mår som ja gör. Han är förstående och hjälper mig med allt. får vårt barn bara hälften av hans gener så kommer vi få en ängel !!
När ja tänker på att de är vårt lilla  barn som ligger i min mage blir ja lycklig och ler för mig själv !!!
De va värt att stå ut med all skit i livet när jag inser att de va de här som vänta mig.
Att vakna upp och känna total lycka och trygghet, de är värt allt !!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Love you guys! <3

2011-01-17 @ 07:46:58
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hoppas att det går över snart då!!!

2011-01-18 @ 09:31:26
URL: http://mariaberglundtorsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0