En Fredag som kunde ha blivit så mycket

kl är 10 på kväll och jag har precis vaknat. Som vanligt :) Gud att man kan va så trött hela tiden. Är ju sjukt de här. Känner ju inte igen mig själv. Liv och rörelse är ju mitt liv men inte nu du.. Ja jag hoppas detta snart går över för jag vill orka rida och ta mina långpromenader som ja brukar.

Idag har de inhandlats lite blommhyllor till vardagsrummet och nya fräscha blommor :) Grönväxter och orchideer är min smak de !!! Har massa orchideer som står nu och ska ta ny blomm så de fick helt enkelt bli fina grönväxter som fick följa med hem idag i stället.
Babe hitta en super snygg lampa på bosättnigen oxå som nu pryder vårt fönster i vardagsrummet vid trappen.

Ja denna kväll bjöd inte på så mycket mera än de blev lite flygade jacob i magen. Mums..Det är inte fel de !!!
dricka 4 liter saft som är min pasion just nu och sedan borsta tänderna tror ja.

När ja vakna så låg de någon i soffan som även hade sovit lika gott som mig :)





Tur att vi har Daniel ja och King så vi har någon som är vaken i vår familj iaf ;)



Bebis och jag har nu delat kropp i 21 veckor och 3 dagar:





De är så de börjar bli en riktig mage nu. Känns jätte konstigt att se sig själv. Tror att ja fortfarande inte har vänjt mig vid att bli större men ja vet ju att de bara är början. Undra hur mans er ut innan de är över...






Så nu är ännu ett fönster fixat här hemma.
Får ta rsten i morgon.


Men nu mina kära ska här gå och läggas.

Sov gott världen !!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

mysmage =)

2011-01-23 @ 10:31:39
URL: http://meoingen-annan.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Min vackra Åsa, med sin vackra bäbismage! : )

Men jaaaaa... HUR man ser ut på slutet av graviditeten... Jisses säger jag bara! Jag har allt mellan 7 & 11 veckor kvar, och det känns som om jag ska ramla framlänges ibland! Hahaha! ;D



*kos

2011-01-23 @ 10:45:14
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Kusin Maria

Vilken liten slapp hund du har men väldigt gullig också måste jag säga. Och magen växer så det knakar ser jag. Ha en bra dag......

2011-01-23 @ 14:47:28
URL: http://mariaberglundtorsby.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin ärru!

2011-01-23 @ 16:54:40
URL: http://rullatumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0