Måndags kväll

King ligger i soffan som vanligt och sover. Själv sitter ja i soffan med datorn i knät och mår illa.. Mår jätte illa men de blir lixom inge mera än de. Vore skönt om de bara kunde bryta ut och sedan va över. Förmodligen så är de ju inte kräksjukan men bara sluta.
Bergström & Anton kom på kaffe och nu sitter killarna nere i bodegan och spelar lite fifa :) Själv så väntar ja på att att kl ska bli 9 så CSI ska börja.

Idag har nog varit den mest händelselösa dagen/kvällen på länge. Men de har faktiskt varit skönt. Bara ligga i soffan och ta de lugnt.
Med tanke på dom foglossningar ja har så blir man bra trött. Vissa dagar så har ja så ont så ja kan knappt gå. Benet bara "låser" sig. Vad trött man blir av att ha ont. Trodde inte att de skulle sätta sig på tröttnerven så.. Men de gör de. Tror inte min kropp av gjord att va gravid. Just nu känns de inte så. för nu har ja ju inte gått med detta i några vecckor utan nu pratar vi månader. Barnmorskan vill sjuksriva mig men ja vill verkligen inte va hemma så länge. Jag kommer bli galen av att bara va hemma. Har som sagt ansökt om 2 sista månadarna men de vet ja ju inte om ja får ens. Men de känner ja är helt ok i så fall.
De är tur att vi har Daniels kryckor kvar här hemma sedan han stuka foten så ja har nått att stödja mig på i bland :) Men de är ju samtidgt värt att ha ont när man vet varflr man har de  :) De är ju nått fantastiskt som kommer ut av de.

Borsta tänderna och ta turen med Mary Kay och sedan krypa ner under täcket :) De är vad ja ska göra nu.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja dessa krämpor som man får är inte skoj. När jag var gravid kom de flesta de sista månaderna och då fick jag inte en utan en massa. Hade förvärkar ett par månader innan och en massa annat som inte var så skoj så jag fick inte ens mocka lite skit det var inte skoj när man inte fick göra något. Kunde bara stå och glo på hästarna. Men som du skriver det kommer ju ut något gott utav det hela iaf.

2011-01-25 @ 19:29:24
URL: http://iromairoma.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja herre gud Helena de är tur att de nte varar för alltid.. Dp hade de varit jobbit !!! :)

2011-01-26 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0