Torsdag är ändå en härlig dag.

I morgon är de äntligen fredag och ja får vila lite :)
Har varit så sjukt trött denna vecka.  Ska iaf göra mig ett försök på att städa undan här hemma på lördag. Babe ska på cup så ja tänkte att ja ska göra ett handtag här hemma. Golven behöver skuras och tvättkorgen börjar att fyllas på.
I morgon kommer hovslagaren och ska fixa till fötterna på frasse så han bli snygg igen.

Men jösses, Kolla på Sofias änglar i veckan. Men att ja inte grät ihjäl mig. Ja led med den stackars familjen så de va inte sant. Alla nu som såg vet vad ja menar. JA va helt tagen efter programet och vätske nivån i kroppen va nog slut efter alla tårar !!!! Vilka små problem man har egentligen om man jämnför med vissa. Ska verkligen tänka mig för i fortsättningen !!!

Idag har bebis barnvagn beställts. Efter en massa velande hit odh dit så belv de en Brio. En röd in Brio :) Köpte bara en ligg del nu då vi kom fram till att sittdelen köper i längre fram i fall vi vill ha en anna färg på den. Efter som de inte är några insattser som ska ligga i någon så funkar de ju utmärkt att göra så.
Ska bli så roligt när vi får åka och hämta den :) Vår fina röda Brio.

Men nu tänker ja iaf skryta lite. Gör inte det ofta och skryt har ja lite svårt för MEN, :)

Dett har nu hamnat i familjens ägor och hit kan ja åka precis när ja vill. Jag kan utnyttja de precis när ja vill.
Mamma & Pappa har ju köpt sig ett eget hus i Spanien och ja är så glad, framför allt för deras skull att deras dröm äntligen har gått i uppfyllse. Ja längtar tills ja får ta med mig min egna lilla familj och åka ner. 3 sovrum så de finns gott med plats. Egen pool och 10 min till havet :)







Paret är dom som dom köp huset av så dom följer inte med i köpet ;)  Så nu har ja skrutit klart men ja va bara tvungen ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ÅÅåååsa!! NÄR ska vi sätta oss ner & planera undrar jag!!!???? Du, Jag & våra barn o göbber några veckor i Spanien!! JA TACK!! :D

2011-01-28 @ 08:34:34
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Åsa

haha :) Hösten. då jädrans drar vi iväg på semester !!

2011-01-28 @ 09:48:20
Postat av: emelie

men gud va underbart med hus i spanien!!! :)

2011-01-28 @ 13:21:02
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är gärna barnvakt när ni sprattlar i poolen! okej?

2011-01-28 @ 20:31:57
URL: http://rullatumme.blogspot.com
Postat av: Maria.B

Ha en underbar Helg!!

2011-01-28 @ 20:43:47
URL: http://mariaberglundtorsby.blogg.se/
Postat av: Åsa

:) Marie, du är anställd !!!!

2011-01-29 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0