Bästa att passa på

Pappan i familjen åkte på fotbolls tränings så jag tog med mig barn och hund för en rask prmenad. Blev riktigt varmt. Va varmare ute än vad jag trodde. Fick gå här hemma och eftersvettas lite innan jag hoppa in i duschen. Känns så otroligt skönt att va på benen igen och kunna komma ut som man gjorde förr. Vill börja bygga kondis nu ifall att det skulle va så att hästen visar framsteg och jag får behålla honom hos mig ett tag till. Det är ingen lätt liten ska att rida. Han är otroligt snäll men tung och kondis behövs vill jag lova.

Dåligt väder i morgon så skurmoppen ska nog få göra sitt. Ska följa med några av dom bästa ut på kvällen om vädret tillåter. Kommer det en massa regn stannar jag hemma. Så vi får se vad det blir. Men kommer ja iväg ska det bli skoj värre vill jag lova !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0