Bästa bebisen.

Nu är snart golvet inne i källaren. Bästa Tomas kom och hjälpte Daniel så dom har lekt byggare bob idag och det blir så snyggt !!! Duktiga Duktiga dom !!!

Eftersom det snickardes för fullt så fick lillan följa med till stallet idag och jag måste skryta massor över henne. I 45 min satt hon i sin bilstol och prata & skratta med Kaninen som hänger i den. Inte ett  knyst från henne att hon va uttråkad. Jag hann ta in min häst och ge han mat, Kolla över honom så inget hade hänta han, mocka 3 boxar och fylla på vatten ute i hagen. Ja allt som jag skulle hinna med. Det är mammas lilla prinssesa :) Men nöjd pch stolt mamma som åkte hem med ett sådan duktigt barn.
Väl hemma så tog jag med fröken på en promenad till Toria och köpte kaffe bröd sedan va det kaffe pause i byggandet.
Så i morgon ska jag börja städa där nere så kan jag snart plocka in och köpa alla saker som ska va där :) Inreda är ju roligt !!!!!   Skulle jag kunna göra hela tiden !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0