Dumma förkylning

Mammas lilla prinsessa ligger och sussar gott i sin säng redan efter ett bad och massa mat i magen. Tror jag ska poppa mig lite popcorne och bädda ner mig i soffan och hoppas den här jädrans skit förkyllningen går över. Mår pytton i kroppen. Kommer aldrig få komma igång med min träning känns det som. Men som pappa sa, allt har sin tid och det är så sant så. Hellre det kommer nu än nästa vecka då familjen åker på semester och blir borta ett tag.

Idag har det inhandlats golv till källaren så nu kan det regna bäst det vill för nu har vi att göra :) Ska bli så skoj att få göra i ordning där nere. Kommer bli super snyggt så nu Hanna har ni snart eget rum när du, Fredda och lilleman kommer  ;) 




Här är tapeten och den blev super snygg. Lite missvisande bild men det kommer bättre när det är klart.


Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dej åsagåsapiga som mamma pia skulle säga =D

2011-07-19 @ 21:52:44
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det tackar vi allra ödmjukast för!! :D

Och tapet är helt klart gokänd!

Ser fram emot det färdiga resultatet!

2011-07-21 @ 23:48:59
URL: http://www.Hannasbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0