Men solen

Men.. Vädret hade ju sagt sol idag och när jag va uppe vid 7 så lyste ju solen för fullt. Men nu.. Vart har den tagit vägen ? Jag som hade planerat en dag ute på gräsmattan men hawaiian tropic. Men det får jag helt enkelt lägga ner för tillfället.
Igår pröva j en promenad i mina nya Easy Tone.. MEn f*an va ont i ena foten jag fick. Antar att jag bara måste "gå in dom " så kommer det att släppa. Till och med skavsår började kännas. Jag som aldrig får det. Men som sagt. Jag får tränga ut dom lite så ska det nog gå :)
Idga kommer min svägerska från borås så jag ska ha familjemys i några dagar. Smilla ska få träffa en av sina kusiner.
Men nu verkar det som det är matdax i vagenen :) Det är någon som ligger och gurglar för fullt där.


Kommentarer
Postat av: emelie

solen ville då inte visa sej på min lediga dag, darn it! ;/

2011-07-04 @ 16:28:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0