Piggelin.

Att man är uppe vid 5 händer ju då och då nu för tiden men att man skulle va pigg klar vaken efter att lilla skatten fått mat det trodde jag inte. Men trött som hon va så orkade hon inte äta mera än 40ml så hon kommer nog snart vakna till liv igen och vill ha mera. Tur att mamma är pigg :)

Min kropp börjar nu återgå till det normala. Trodde ärligt talat att denna "babian rumpa" aldrig skulle försvinna. Kändes som detta är nått jag kommer få leva med resten av livet. Ont och öm som jag vet inte vad men nu är nästan allt borta. Bara lite lite foglossning kvar som jag knappt märker av och det äckliga avslaget har nästan slutat helt. Häftigt hur kroppen "lagar sig själv"
Dessvärre viste jag inte att jag kunde ha så ont som jag fick efteråt. Hade nog önskat att kanske någon kunde ha gett någon info om vad som kan hända. Va så dålig första veckan så jag trodde helt säkert att nått va fel på mig. Kunde knappt gå från soffan till toa. Va tvungen att stanna flera gånger efter vägen för det gjorde så jädrans ont. För att inte tala om träningsvärken i kroppen.. Kändes som jag hade 40 graders feber och ont i hela kroppen. Hud,leder och muskler. Ja som sagt, det är häftigt hur kroppen bara fixar till sig själv.
Nu kan jag till och med gå ut och gå utan att det knappt känns nått. Härligt känsla vill jag lova !!
Så till veckan ska jag börja sätta igång min häst och se om vi kanske kan få några år till tillsammans. Det vore härligt. Så vi kör lite longering & tömkörning i några veckor för att se hur han är. Så vi håller tummar & tår för att detta ska gå vägen och jag får ha en av mina själsfränder kvar på jordelivet ett tag till.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar; tack sötnos.

2011-07-07 @ 08:26:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0