2 dagar till

Ja då plusar vi på en dag till då. Hallå liten där inne.. Du ska ju komma ut och inte va kvar där inne. Är mammas mage så skön alltså.. Fast rygg och fötter/ben börjar på att ge upp nu. Gör mindre skönt och jag tycker det är jobbigt att gå vissa dagar. Har gått upp.. Ja hör och häpna 20 kg.. Den ni. Fast jag vet inte riktigt vart alla dom sitter. Men med mera vätska i kroppen än vad som rymmer fryken så är det väl inte så konstigt. Men det försvinner sedan när man får börja röra på sig. Läste idag iaf att man helst inte ska amma sina barn direkt efter när kroppen har mjölksyra i sig. Men behövde inte pumpa ur eller så utan i så fall vänta tills kroppen "lugnat" ner sig. Men eftersom vi här hemma i vår familj även ska ge mjölkersättning så löser det sig :)

Märker att man får mycket "uppmaningar" hit och dit om hur saker och ting ska göras, hur det ska skötas och hur vi ska leva våra liv. Eftersom vi i den här familjen levere ett väldigt aktivt liv så hade vi tänkt fortsätta med det. När jag får en fråga eller när jag ser någon höja på sig ögonbryn så brukar ja ge mina kära vänner som "förebild" till vårt liv eller hur man ska uttrycka sig. Ja vi kommer fortsätta med fotboll och hästar i denna familj så länge som vi själva väljer att ha det så och inte på grund av att någon annan "tycker att det är lämpligt" att sluta med vissa saker.

Nej nu är det dax att tag i dagen här hemma på gräddhyllan. Städade och putsade fönster igår iaf så idag ska ja göra en IKEA lista tror ja :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja herregud alla uppmaningar och "regler" sålänge man mår bra så tycker jag att man får göra precis som man vill. Det har jag gjort hela tiden och kommer att fortsätta med det. Haha strax efter att jag fått Olle va det någon som sa ammar DU?! Precis som om det vore något fel med det. Herregud om folk kunde sköta sej själva och skita i andra så mkt bättre världen skulle va :-D

Så jag tycker att du gör helt rätt i att leva det livet du gjorde innan!

You rock kram på rä



2011-06-08 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0