En härlig helg.

Idag har det varit värsta fixar dagen här hemma. Min händiga man har tagit bort poolen mätt ut och satt upp snöre inför stolpsättningen till veckan. Då ska det nämligen påbörjas med vårt 40 km2 soldäck som ska byggas :) Gött !!! Blir fint att ha i sommar när man är hemma med den lilla.
Vi har klippt gräset, rensat bort ogräs, grillat och bara myst runt.

Nu har ja varit och kört iväg min häst på grönbete och där vill ja lova att det va en herre som va mer än nöjd när han kom ut ur transporten och fick se vart han var :) Han bara galopera runt i hagen det första och viste inte riktigt vart han skulle stanna och äta.









Där kommer han må gott i sommar. Så ja hoppas att det kommer se bra ut och bra för oss när ja ska försöka sätta igång han och se hur han är när vi kommer så långt. Ska bli så sjukt roligt när man kommer så långt !!!

Nu ska här drickas vatten och äta en bit ananas och se nått bra på tv.


Kommentarer
Postat av: Emelie

låter riktigt skönt! :) gott med ananas, här har det ätits tomtegröt.

2011-06-12 @ 21:38:31
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag har drömt om dej och din lilla inatt. Hahaha jag va din barnmorska :-) och om min dröm stämmer så kommer din förlossning att gå galant!

2011-06-12 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0