Grått väder = inne göra.

Först gick vi upp men när vi såg vädret så la vi oss i sängen och kolla på TV ja och King. Varje dag blir jag lika förundrad över hur fruktansvärt dåligt det är på den varje dag. Finns verkligen inget och se och då ska det tilläggas att vi har Boxer i sovrummet och alla kanalerna i Canal digital och viasat paketen och ändå finns det inget..
Igår jädrans va den här gravida kvinnan ute och tvätta bilen :) Ja längst ner blev det några missar och även taket. Men det r inte lätt när man har en mage i vägen. Men större delen av bilen blev ren iaf :) haha...
Skulle ha städat dne invändigt oxå men jag blev helt slut och gick in och vila i stället.

Sitter och kollar på när jag ska åka ner till min border i sommar, Kanske V.30 skulle sitta fint. Får kolla med mannen i huset och se vad han tycker. Då har iaf alla semester så det vore toppen.

Handla,´tvätta och dola är vad som ska göras nu, Kan inte ligga här i sängen och slöa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0