Mera hår.

Nu har jag bestämmt mig för att göra om mitt hår. Lös hår i och fixa til mig. Först mena ja att ja skulle göra det i september men vill nog göra det lite tidigare ändå. Vill inte va korthårig längre och eftersom min frisyr har växt ut helt och finna inte kvar alls så måste ja hitta på med nått. Håret va ju i stort behov av att klippsa av när vi kom hem från thailand då det va så slitet och såg verkligen inte fint ut. Nu växer det ju ut tillbaka och blir långt igen så det funkar bra för mig. Men under tiden så kan ja ju fuska lite :)
Kan nog säkert va skönt att komma till frisören och lyxa sig lite oxå när man är hemma och mamma ledig.
Så i morgon går ja och bebis magen till mickan och beställer tid och hår !!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att få fixa till sig i håret =) själv har jag som vanligt beslutsångest...kort eller långt...ljus eller mörk... men det slutar alltid med det tråkiga... Klipper bara topparna =/ Du o Lena får jättegärna komma o hälsa på oss i huset nån gång =)

2011-06-08 @ 21:02:38
URL: http://lindaslyx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0