Ny energi




Nu har detta landat i magen och jag ska börja ta tag i dagen. Ska börja med att ta in posten som jag aldrig gjorde igår. Råkade glömma av :)  Sedan ska ja försöka fixa en massa saker hit och dit.
Och idag ska vi äntligen börja gjuta där ute på baksidan :) Spännande !! Så jag ska åka och se om jag hittar några fina solstolar någonstans i torsby. Vi hitta en i helgen så va delux tuff. dockväldigt dyr och med tanke på att man ska ha mer än 1 så drar det snabbt iväg.
Att inte ha nått planerat nu för tiden går bara inte... Ja ni förstår själva alla som gått över tiden vad jag menar....

Eftersom vi har 50 års kalas till helgen så hoppas jag att hon lika väl kan vänta tills efter att komma om hon ändå väntat så här länge. För vi vill hemskt gärna inte missa det !!! och jag tror farfar vill att vi ska va med :) Helst skulle vi ju vilja att hon kom innan så hon fick följa med men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0