Ny vecka igen.

Ja då va det Tisdag igen och jag och bebis går in i V.41 idag och fortfarande inget :)



Så i eftermiddag ska ja ta fram städ grejerna igen. Få bort lite skit och kanske putsa fönstren för jösses va pollen det är på dom nu. Ser knappt ut på grund av den gula hinnan. Kolla till Frasse man oxå.
Beror lite på min ork. Har inte sovit en blund i natt på grund av åskan. Får alltid panik av första åskan på året gå frund av när den slog ner i vårt hus. Livrädd att det ska hända igen. Så i natt bara låg ja och lyssna och va uppe och vandra. Skit åska. Men bara den får gå några gånger så brukar ja vänja mig in på sommaren.

5 veckor kvar tills min andra hälft har semester. Det ska bli skönt att få ha han hemma lite. Få umgås och bara slappa och ha de gott !!
Måste bara vila en sväng nu. Tar med mig boken och förbukar några sidor till så får det bli dagens to-do sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0