Utsatt datum men ingen liten. Nada.

Ja då va den STORA dagen här och det är meningen att det sak komma ut en bebis. Dumma datum som man stirrar sig blid på !!! Jodå jag vet att det kan ta några veckor till. Om jag skulle få 100:- för varje gång ja fått höra den komentaren så skulle jag va miljonär nu !! Så jag tackar på förhand, Den komentaren är nu mera förbrukad hos oss och vi förstår det själva !!!
Desperat som jag är så greppar ja i allt man läser om hur det ska dra i gång en förlossning. Men har insett att det kvittar. Bebis kommer ut när den är redo och inte när mamma & pappa vill. Varje liten grej ja känner så tänker ja att nu börjar det, Nu kanske vi snart får åka men så ger det sig och dagen blir lugn.
Vete fasiken vad ja ska fördriva dagarna med längre. Huset är skinande rent och tvätt hinner inte ens landa i korgen innan ja har tvättat det.
Ska iaf ringa hovslagaren i morgon och se när han kan komma och ta Frasse. Tar hovarna nu så är han fixade lagom tills han åker på grönbete. Tänk om den lilla mannen bara kunde bli super bra nu när han får åka på bete.
Börjar nästan på att fundera på hästpratare fast ja inte tror ett skit på det. Men som sagt, är man desperat så är man !!!




Att rulla sig är allt livet det :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu får bebis komma <3

2011-06-07 @ 12:11:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0