1 vecka går fort

Oj va länge sedan de va jag va in här. Tiden har inte funnits. Schemat är fullt hela tiden känns de som :) Källaren har fått sig en massa färg. Dock inte klart men vi jobbar oss framåt så de kommer inte stå på försen de är klart tror ja :) Till och med så att tapeten kanske kommer upp till helgen.Får se hur många gånger detta tak behöver målas. Vi har även lycats planera hur vi ska göra vår tvättstuga oxå så nu är de färdig funderat över de.

Bebis växer så de knakar i mammas mage och jag insåg hör om dagen att helt plötsligt så är de inte så fasligt längt kvar tills hon kommer :) Barnvaggnen står ju här hemma och lite kläder är även inköpt. Ska skicka efter ett skydd till sängen oxå från lundmyr of sweden som ja tycker är så snyggt. Behöver oxå köpa en säng som vi kan ha de i :) Men de hinns ;)

Frasse börjar bli mycket piggare. På 4 dagar så har han bara haft 2 anfall som vi sett och de är ju super !! Så nu vill jag att de ska fortsätta så. 
I morgon och 3 dagar framöver kommer jag spendera på ridklubben då grönt kort ska tas. Så någon tävling ska de allt göras efter att bebis kommit ut och vi kommit i form jag & Frasse. För han kommer bli bra. De min högsta önskan just nu iaf !!!!

Men nu ska ja och King kosa ner oss och vänta på att kl slår efter midnatt för då kommer hjärtat hem efter sin tur till London med  2/3 av min familj.  De har vi längtat efter !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0