16.

Idag har det kommit. Det som jag har bävat för ska komma. Är som en drog för kroppen, då ja skulle kunna göra allt för att bara lite...
Nämligen Träna med hästen. Jag vill så gärna hoppa upp på hästryggen och bara få göra ett enda pass. Bara ett tränings pass. Bara en liten stund !!!

Måste man va glad,lycklig och tycka att de är fantastiskt att va gravid ? för jag tycker inte de. Missförstå mig rätt nu. Jag älskar min mage och den lilla som är där inne och längtar ihjäl mig tills hon kommer ut :) Men just de där med att va gravid.. Nej, Jag gillar inte mina egna begränsningar. Jag gillar inte att ha ont. Jag gillar inte att allt jag jag gör ska jag få lida för senare på kvällen. Jag är trött på att inte kunna gå en långpromenad med min hund. Jag är trött på att inte kunna rida min häst. Jag är trött på att alltid vara trött :( Men nu har vi bara 3 månader kvar och de är inte så lång tid :) sedan ska vi kosa oss mest hela tiden jag och bebis !!

Men solen lyser och jag har fått reda på att jag har fixat mitt gröna kort så nu får jag tävla :)
eller ja, inte nu på direkten men så småning om så :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att detta är värt all väntan, smärta, begränsningar & förtvivlan emellanåt - Det är nog ett som är säkert! :D Men jag kan ABSOLUT hålla med dig om att det är trist många gånger också! Och det är som du säger - Man älskar ju bebis, magen och allt som har med graviditeten att göra!! Men JISSES va skönt det ska bli att få ha sin kropp ifred sen!! :D (Nu sitter det en massa einsteins och tänker "Bah! Ha sin kropp ifred - ja, jag tackar jag!") MEN jag menar alltså det att - FÖRUTOM amningen m.m. så blir man återigen RÖRLIG, KAN sätta på sig skorna utan att få hjärnblödning & andnöd osv.. ;D



Kram Vännen Min ♥

2011-03-17 @ 09:10:19
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0