17 Arbetsdagar kvar

Varför köpte ja en påse  Daim kulor.. De går bara inte att sluta äta. Jag vräker i mig så de nästan bränner i munnen !!! Men gott va de :)

I helgen va de bara att säga välkommen och Hej till Samandragningar oxå.. Jaha.. Ja de är väl desamma att ta allt ett tag i förväg så kanske de onda i förlossnongs skedet inte blir en sådan pina :) Jag intalar mig de iaf så känns de bättre !!
Ska till barnmorskan denna vecka och mäta/klämma/lyssna igen på vår lilla prinsessa där inne.  Än så länge är hon väldigt väluppfostrad och följe mammas dyngsrytm till pricko. Vill mamma gå och lägga sig ja då gör grynet det oxå och hon vaknar aldrig före mamma :) Duktig tjej i magen !! Så vi är nöjda så länge det varar.
Fast jag skulle önska att hon flytta sig från min blåsa för enligt sista kollen vi va på så är hennes favvo placering precis över den så kissa de vill ja lova att jag gör ofta. När jag rör mig så är de typ var 30 min :)
Borde va rabbat på toa papper under tiden man är gravid !!!


Kommentarer
Postat av: emelie

svar; imorse var det mer snöblandat jävla regn som så fint övergick i riktigt brännande skön sol så en långpromenad efter jobbet blev de. superskönt men dock helt jä´kla slut i kroppen nu.

2011-03-14 @ 16:35:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0