19 Dagar kvar att jobba

Ja dagarna går vill jag lova.

Tyckte att ja har haft ett sådant planlöst liv ett tag men insåg idag att ja har ju massor att göra :)
De ska rensas ur garaget så vi får plats med ny skit ;)
Väggarna ska målas en sista gång i halen där nere.
Golvet ska läggas.
Tapeterna ska upp.
Gästrummet ska flyttas ner
Vi sa åka till Borså första helgen i April

Så är de ju hästar och hund som tar en massa tid men de är ju vardagsgöra de :)

Har kommit på en massa saker som ska köpas när vi drar mot Gekås. Min svägerska är mer än nöjd att jag vill dit så hon har första parket i bilen ner :) Nu ska ja köpa på oss lite trädgårds grejer. De har v verkligen inga och de behövs när man helt plötsligt har eget hus. Lite fina blomkorgar och sådant som pyntar de fint där ute oxå.
Ja som sagt, de kommer nog få plats det mesta i vagnen :)

Idag ska ja iväg och skriva provet oxå på klubben. Känner mig nästan nervös. Tänk om ja inte klara de utan måste göra om :(  Har pluggat i 2 dagar nu iaf och ska göra sista ryck när ja kommer hem.



Ja vi återkommer om hur de gick.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh vill så gärna till Gekås jag med!! Men nu blir det för tajt med tid.. Så orkar inte min enormt gravida kropp sitta i bilen så länge/långt! :( well well.. Så det får bli en tripp senare, och ta med hela familia ist! :)

2011-03-11 @ 08:37:50
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0