21 Dagar kvar.

Ja nedräkningen har faktiskt börjat nu.
Igår längta jag s där extra mycket efter våren. Vart är den !? Jag vill ha det bart ute. Jag till och med saknar den äckliga lukten. Åhh då ska ja va ute. Jag ska njuta av våren till max. Jag ser till och med fram emot att stå ute och riva av päls på frasse :) Och jag vill lova att han är lika luddig som en nalle björn :)



Hittatde den här bilden i min mobil igår och de är nog de som gör att jag längtar efter våren så där extra mycket :) Äppelträdet som som blommar och de gnistrande sjön i bakgrunden :) Ja ni ser ju själva va underbart de är !!



Har fått hem våra första kläder till lilla prinsessan som ligger i magen.



Här ett litet smakprov. Flera ligger och väntar på att få bli nedpakad i den nya byrån som jag målar men som jag aldrig blir klar med :) haha, att de ska ta sådan tid att måla en byrå. Men men.. Den blir bra när den blir klar ;)

Jag är en sådan där människa som tycker om struktur, ordning & reda så jag ska nu göra lite listor. En som ska va till gästrummet. Vad som behöver köpas hem och vad som ska dit ner så de blir det där lilla extra :)
och en ska självklart bli till bebis. Vad vi behöver köpa och inreda rummet med. Vad som behövs till en liten människa. Jösses. Är ju mycket mer än ja ens  har tänk på. Men jag vill inte sitta där sista veckan och klia mig i huvudet. Kommer ja nog göra nog av ändå ;) haha


Iaf dagens stor artade är ja har fått med mig Daniel till Ullared ;) Vi ska ner och hälsa på broder första helgen i April och jag vill så gärna åka till ullared då. Köpa lite bebis saker,häst saker och annat smått och gott. Ja de finns ju faktiskt allt där nere. Och eftersom de bara tar 1 timme mellan Borås och ullared så är de helt ok att åka fram och tillbaka. Jag har ju varit där förut men Daniel har aldrig varit där. Jag tror inte att de kommer få ett högt betyg av han men men.. brosan anmälde sig direkt att stanna hemma och passa King han :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Pax för att njuta av våren med dig!

2011-03-08 @ 14:27:41
URL: http://rullatumme.blogspot.com
Postat av: Åsa

Det paxar jag lätt på :) !!!!

2011-03-09 @ 05:53:58
Postat av: Hanna

Det är ju SÅ himla mys att fixa i barnrummet! ♥ Är där varje dag och fixar med något jag! Och snart är ALLT (tror jag;) klart för att Liten ska komma! Skönt att ha väskan packad och redo också! :) Nedräkningen har börjat.. 20 dagar kvar idag.. Woohoooooo... Haha...



pyss ♥

2011-03-09 @ 06:54:22
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0