22 Dagar kvar att jobba.

Jag vad säger man.. Är huvudet dumt så får kroppen lida.. De kan ja instämma på igår !!!
Efter att ha målat en hall i källaren, tvättat några maskiner, Longerat hästen och stor städa hela huset så dog min rygg totalt. Kunde knappt röra mig. La mig i badet men tyvärr släppte inte skiten.  Vakna flera gånger inatt av att jag skulle vända mig och de gjorde bara ont. Men nu äntligen så börjar de släppa. Men jösses va trött jag är vill jag lova :) Så vi får se hur länge jag & magen orkar härda ut på jobbet idag.

Idag ska jag inte storstäda, Jag ska inte longera frasse. Kanske bara måla lite. 4 Veckor. då ska allt va klart. Om jag så ska va vaken dyngnet runt. För jag vill inte börja min ledighet med att ha en massa innre stress över att saker och ting inte är klara. Dom 2 månaderna skulle jag vilja ha till att börja förstå att de är människa där inne :)
Hmm.. Kommer ja någonsin att fatta de ? ¿ Känns helt galet.

Men nu ska "morfar" bjuda på lunch så vi följer gärna med :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får ta det lungt och vila dig för de kommer du behöva tro mig. Och man fattar inte att det är någon därinne förrän man verkligen får se den lilla personen. kram

2011-03-07 @ 13:48:30
URL: http://iromairoma.blogspot.com
Postat av: Helena

Skoj att köpa saker till den lilla, finns så mycket som man kan köpa men mycket som man sen inser att man klarat sig utan. Jag red tills jag var i ca 4 månaden sen tyckte jag det var bäst att hålla mig på marken ville inte riskera att något skulle hända. Valde att hålla igång hästen via tömkörning osv vilket höll en kortare tid. Hade väl intentionen att hålla henne i kondis men det sprack rätt snabbt då jag mot slutet inte ens fick mocka själv. Tror jag satte mig i sadeln igen april någongång för man får ju inte rida innan efterkontrollen heller men då var jag ridsugen vill jag lova! Hur mår Frasse nu då?

2011-03-08 @ 09:57:43
URL: http://iromairoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0