9 Dagar & Grattis till mig.

Först och främst vill ja säga Grattis till mig själv idag :) Så   GRATTIS ÅSA !!!

Igår beställde vi vår bilbarnstol oxå. Blev en sådan här :



Vi tog denna eftersom det va rött i de och våran barnvagn är röd :) Beställde en bas oxå så det blir extra lätt när den ska in och ur bilen :) Jag hoppas vi har gjort ett bra val, men den hade fått väldigt mycket bra kritik på nätet så vi litar på de !!

På lördag packar vi in oss i bilen familjen Engström/Bergkvist. Jag & pappa ska på hockey och mamma ska shoppa. Det ska bli spännande jävlar !! Men börjar med att ta hem en vinst idag först !!!






Kommentarer
Postat av: Helena

Fin stol vad är det för märke? Vi hyrde ett och fick ett babyskydd men vi hade dem så kort så kort tid fö N växte ur det väldigt snabbt så jag är inte så insatt i babyskydden men smart med bas det hade inte vi:) Sen när ni ska byta till större är det en djungel!! Då gäller det att läsa på vilken stol man kan ha längst vilket inte är lätt. Vi köpte en som vi måste byta nu för N har blivit för stor för den. Dyrt som bara den är det, fast det är så viktigt så det lägger man ju gärna ut på. Ha en bra födelsedag nu kram

2011-03-24 @ 07:52:56
Postat av: Maria

Fin barnbilstol,du har beställt..

Grattis på dig på födelsedagen. Det ska du veta att man blir yngre och yngre för varje gång man fyller. Men det vet jag inte om jag känner mig. Närmar mig 30 år nu så det känns lite överallt...



Ha en bra dag,tjejen...

2011-03-24 @ 08:27:58
URL: http://mariaberglundtorsby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis igen finaste!! ♥

Det där babyskyddet blir kanoners till lilltejen det är jag helt säker på! : )

kos!

2011-03-24 @ 09:11:49
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0