Är ja förkyld eller bara Gravid ?

Med ett vedmod och blandade känslor så ger jag mig in i sista hela jobb veckan på väldigt länge. Har 3 dagar nästa vecka oxå. Har ju varit min arbetsplats i 10 år så ska ja inte hit på evigheter. Ja som sagt, väldigt blandade känslor !!!

Igår va ja inte den bästa flickvännen kanske :) Skulle tvätta våra vita skor och tänkte att jag slänger med mina löpar skor oxå. Dom har ja tvättat massa gånger sådet går bra. Tyvärr så gick det inte riktigt så bra som jag trodde.. Ut kom Daniels fina vita Sneaky Steve med en väldigt fin rosa nyans.. Att mina blev rosa gör ju inte så mycket :) Men Daniel va mindre nöjd. Som den fina flickvän ja är så ville ja ju så klart försöka rädda dom stackars skorna så ja slängde mig i bilen till Toria i full fart. Klorin.
Så jag tvätta om dom 2 gånger med klorin och vanish. Tyvärr gick det inte. skorna förblev rosa :) Men jag skratta väldigt gott när ja fick se daniels min när han stod med sina skor i handen och va alltmänt knäckt och tala om för mig att han aldrig komemr sätta på sig dessa igen :) Det kan jag nästan köpa !!! Jag får helt enkelt köpa ett par nya;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Äsch!! Petig han är!! ;D Hahaha....

2011-03-28 @ 08:45:55
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: emelie

haha, du får överraska med nya dojjor.

2011-03-28 @ 09:39:22
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0