Jösses vilket maraton. (iaf för mig)

Hade lite energi kvar i kroppen och satt och fundera på om ja kanske skulle ta en sväng runt kvarteret som tar 10 min ca..
Men icke hellr. Lagom till Daniel åker på träning så bestämmde sig hunden för att rymma :) Så de va bara att sätta på sig skorna och dundra i väg. Snö som gick upp till knävecken. Men hur svårt är de inte att gå i sådan hög snö.. När ja väl tog mig ur de så va han på grannarnas tomt så ja knacka snällt på och ursäkt mig med att ja leter efter min hund och undrar om det går bra att ja går ut på deras gräsmatta. Goa grannar som man har så gick de ju självklart hur bra som helst. Men nej du.. King skulle inte med. Så ja gjorde det enda som man kan göra med han. Vände på klacken och traska hemåt. Han kom i kapp mig så ja vände fram och tillbaka några gånger tills han följde mig helt. Dock inte så att ja får tag på han. Sista gången ja vände så gick ja raka vägen hem så han kom allt efter mig och sprang raka vägen till trappen och skulle in :)
Bara att ge en massa beröm om att han kom hem :) Det känns fel men de är så de funkar annars så kommer dom aldrig hem igen. Så nu ligger han i sin bädd och sover så gott så.

Tyvärr så försvann all energi och jag sitter fortfarande och flåsar som en tok efter min lilla tur.

Källarens make over börjar ta form oxå. Alla rum är snart färdigmålade :) Hjärtat spacklade det sista idag så nu kan vi fortsätta sätta tapet under veckan och pappa va här och visa hur vi skulle göra för att sätta upp den nya väggen. Har en vägg i tvättstugan som ska rivas och byggas om. Är väldigt liten så det kommer nog gå fort. Sedan kan det kletas med lite färg där inne oxå.  Har hittat världens mest lättmålade färg så de går som en dans att mål väggarna :)

Men nu blir det fotboll i soffan för ta blev lite trött :)

Tacos mys & sista solsidan är vad som står på agendan i kväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var ett fasans rännande på dig!! ;P

2011-03-21 @ 07:30:31
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Ja vet hanna :) Men nu är de färdigspringat ;)

2011-03-22 @ 12:34:39
Postat av: emelie

svar; tack detsamma gumman.

2011-03-22 @ 12:52:35
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0