Känner i kroppen att de snart är helg!!

Våren, Det är verkligen på G nu :) Trots snöovädret som är på ingång :( Har precis haft min timmes egen tid som jag har på torsdagar när hjärtat är på träning, Nämligen kollat reprisen av Sofias änglar ♥ Fantastiskt program ! Tårarna rinner alltid lika mycket varje gång jag ser de.

Idag va jag och hjärte bebisen på en ny kontroll och fröken håller sig stadig magen :) Allt såg toppen ut och till och med mina värden va av bästa sort. Skönt att höra att allt är bra.

Änne en helg som kommer nära nu. Hästen ska longeras och pysslas med. Jag ska måla lite till annars så ska ja bara flyta med denna helg :) Va länge sedan som ja tog de lugnt. Har en tendens att vara fullmatade tycker ja. Men när jag tänker efter så har ja en del att göra ändå :) haha... Skräll.

Men nu, tvätta bort och göra ansiktets dagliga rutin. Sedan ska ja kosa ner mig i soffan och vänta på att kl ska bil 9 så jag får se på Lyxfällan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0