Skit snö !!!

Ett rum färdigt. Han är allt duktig min man :) Är så nöjd med valet av tapet i gästrummet !!
2 väggar kvar i hallen sedan är tapeteringen klar för denna gång :) Ska vi bara hitta ett golv som vi vill ha.

Har en hel del kvar att flytta ut från gästrummet dock men vi tar det som det kommer. Eftersom jag inte får lyfta nått större och Daniel har fullt upp i källaren så tar vi det sedan. 
 
Igår kom blivande farmor med lite kläder som hon hade köpt till grodan där inne. Jätte söta.


Denna kommer värma skönt i höst den :) Så himla söt !!!
Fick även ett jätte sött startpaket så nu börjar det  fyllas på lite med kläder. Så snart kan vi börja plocka i byrån som jag har målat om. Ska bara få den på plats och tvätta kläderna innan.

Till helgen drar vi söder ut. Åka till Borås och hälsa på dom så trollen där nere. Ska bli så skönt att komma iväg på nått. Har inte varit ute på tur sedan vi kom hem från Thailand och det är ju ett tag sedan. Carre och jag ska ju göras oss en tur till Ullared oxå :) Fantastiskt. Får göra en lista så jag vet vad det är jag ska ha med mig.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom är ju för söta dom där små dressarna med öron på! Hihi ♥ Vi har en vi också som lill*n ska få åka hem i från BB, OM h*n nu behagar att komma nån gång!!? :P

Ha en toppenmysig helg hos brorsan m.familj!

Själv hoppas jag på familjelyckan! ♥



Kos & Klem!!

2011-03-30 @ 07:09:54
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0