Underbara sol !!!

Ja då va de helt plötsligt bara 4 dagar kvar att jobba :) den lilla där inne börjar ta gött med plats och igår spelade hon piano på mina revben. Mindre skönt om man säger så. Ska hon fortsätta så här så kommer ja iaf har några som det kommer finnas någon spricka i !!
Märks att börjar tryckas på allt där inne. Blir hungrig fortare än vanligt men kan tyvärr inte äta så mycket då ja blir mätt på ett kick och känns som ja ska spy hur fort som helst. När man lägger sig ner i bland så känns det som lungorna plattas i hopp.  Inte fantastiskt !! Springet i benen har börjat komma tillbaka oftare än vanligt. Men om 2 månader är prinsessan ute och då kommer ja skita i allt det dryga som varit ;)

Jag blir helt vilsen nu när det är ljust så länge på kvällarna :) Men det är ju hur skönt som helst och att det blir ljust tidigt. Sedan ska ja gå morgon promenader. Jag älskar morgon promenader. Luften är så frisk och det är lugnet före stormen ute.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag var ute kl sju i måndags. min kropp ville inte som jag ville. fick sträva mej fram! jises.

2011-03-30 @ 09:11:51
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0