Vår i luften.

Här är vårtecken på Berggårdsvägen 14. Man kan se gräsmattan på ena sidan väggen. Solen har smällt undan snön och ja ser till och med knoppar :) De är vår de !!!

Har idag öppnat min första gravid bok. Har inte läst nått varesig tidnigar eller böcker men fick en bok i julklapp och tänkte att jag kanske skulle ge den en chans. När ja öppna den så va de ang viktminskning som kom först.
Om hur kroppen funkar efteråt, hur bebisen,mjölk, hela mammans kropp blir och ja har nu insett att allt har sin tid. Har faktiskt inte tänkte så där mycket på de där med hur de blir efteråt ännu. Har haft full fokus på nuet. Men när ja läste vad snabbmiktminskning betyder så bestämmde jag mig för att allt ska få ta sin tid. Att kroppen får sköta detta själv :) Är man "normal" i kroppen så fixar det sig. Herre gud, kroppen genomgår ju en enorm förändring så ingen stress för min del känner jag !!!
Eftersom det tog mig 6 månader att läsa mitt första så kommer de nog ta ett tag att kolla egenom boken då den handlar om från gravid dag 1 tills barnen kommer in i tonåren ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

våren höll sej framme i EN ynka dag i karlskoga, irritation!

2011-03-14 @ 08:43:47
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0