Vart finns bananträdet där dom böjda bananerna växer ?

Idag ska jag börja gå igenom alla saker som ska tas ut från bebis rummet :) Gå igenom vad som ska slängas. Vad som behöver tvättas vad som behöver sorteras in i olika fack. Har ju haft det rummet som gästrum/byrå/garderobs rum. Inbygd garderob som vi har sängkläder och handdukar i. Byrå där alla mina tränings och stall kläder ligger. Men nu ska allt ut och det ska äras ner i källare till sitt nya rum. Dock sorteras om lite.
Jag gillar att pyssla med sådant. Så det gör mig inte ett dugg. Så länge man dolar med saker som gör att man får ordning & reda så gör jag det mer än gärna ;)
ska även tvätta alla kläderna som vi köpt till lill knytet. Så alla skit saker i tyget är borta. Att tvätta och känna när den nytvättade doften sprider sig uppåt då luktar de allt gott i stugan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0