Det blev lite kallt.

Nyss hem kommen från fotboll. Klarade inte av att se hela. Trodde ja skulle frysa ihjäl.. Nästa gång får ja verkligen sätta på mig mera :) Hann iaf få en god burgare i magen... 
Bebis har lugnat ner sig i magen och förlossning känns jävligt långt bort nu.. Skit oxå. Ja som vill att hon ska titta ut till mamma & Pappa nu. Men dagarna kan iaf räknas ner nu :) Jag bara längtar efter den lilla trollungen !!  Hitta en sådan bra sida med en massa nyfödd bebis tips och allt från mat till sömn. Smart som jag va så sparade jag ju självklart inte länken så ja får leta igen :)

Men nu ska King och jag lägga oss i soffan och mysa och invänta att pappa ska komma hem från sin match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0