Det går så fort.

Så sa det pang så va denna helg över oxå. Fast jag känner ingen skillnad längre på vardag eller helg känns det som,. Det enda är att min kära är hemma :) Och det är inte fy skam det !!!
Men till veckan har han kort vecka och broder kommer och hälsar på så det kommer gå i full rulle hela helgen :) Ska bli så skoj att äntligen få träffa dom igen. Har inte sett dom på evigheter känns det som. Dom beställde ju 1 bebis tills dom skulle komma men tyvärr får jag nog göra dom besvikna. Just nu har hon inte en tanke på att kika ut. Så dom får helt enkelt göra sig en tur till upp !!!

Bilen är inlämnad på service och babe är på träning och bara för att ja inte har någon bil som kommer ja på en massa saker som ja skule vilja åka och göra och hälsa på folk :) Vist är det typiskt. Surt att ja inte kan gå längre sträckor annars hade det inte varit några problem men....

Krypa ner i soffan med en bok i stället. Ja det ska ja nog banne mig göra.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker helgen kan förlängas med några dagar.

2011-05-30 @ 09:43:06
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0