Go Dag

Idag känner ja mig på så där extra bra humör :) Fantastiskt. Jag har inte ens varit upp och kissat på hela natten. Vakna vid 6 då Daniels kl ringde och insåg att jag sovit hela natten.. Det vet jag inte när jag gjorde sist :)
Fixade till och med en liten kort kort promand igår. Tror jag ska försöka mig på samma rund idag med hunden. Men det går inte fort :)

Så nu sitter ja här med frukost i magen och lyssnar på VH1. King ligger brevid mig och har fullt bestyr att tvätta sig. Han har tydligen blivit sjukt smuttsig.
Får besök idag i från sydligare breddgrader, Fasse ska få sitt och jag ska iväg och starta lilla skalbaggen till gräsklippare som mamma & pappap köpt sig. Jag vill oxå ha en sådan. Aldrig mera klippa gräset. Men här hemma får jag se det som ett träningspass...

Nu blir det till att ta tag i dagen. Tvätta lite och annat allmänt små fix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0