Härliga sol

Idag har vi fixat till ena väggen i litens rum. Fattas fortfarande vissa saker men det är på G iaf :)
Blev super nöjd med resultatet och så här blev det




Bilarna har fått sig en omgång invändigt och gräsmattan har även blivit klippt.
Annars så går bara dagarna väldigt sakta tycker ja. Bara väntar på att hon ska titta ut. Slippa allt det onda och tryckande. Sover inte på nätterna utan måste bara kissa hela tiden och fast ja är döds trött så orkar ja inte somna. Ligger bara och vrider mig hit och dit... Men i natt fick ja äntligen sova :)
Vakna vid 9 och kände mig utvilad :) Vilken känsla !!!

Bebis väskan är packad så nu är det bara våra saker kvar. Hade ingen aning om vad som skulle packas riktigt så när jag ringde carre och berätta vad jag packat ner så skratat hon och fråga om vi skulle flytta dit :) haha.. insåg att det kanske va lite mycket. Men nu är den ompackad och känner mig nöjd med det.
Har gjort en lista till vårt. (jag är ju en list människa och skriver lister till allt så ja har koll på läget. ordning och reda, det ska det va !!!
Nu ska ha dra en vals med damsugaren. Se om jag kanske kan komma med min kära man på en promenad. En väldigt liten sådan får det bli i så fall. Det trycker på och i bland är det nästan så ja tror att det ska komma ut en hand eller nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0