Skam den som ger sig

Idag va det alltanens tur att få bli ompysslad. Den gröna mattan åkte ut även möblerna. Nu ska bara det sista myset fixas till så är det klart. Ska åka och fixa lite ståltråd så jag kan hänga upp dom små ljuslyktorna och lite mera blommor så är det klart. Dom sista kuddfodralen hänger ute på tork så bara dom torkat så ska dom få flytta till soffan :) Känns skönt att ha det avprickat på listan oxå innan lillans nedkommst.






 Nu är det i stort sett bara grävmaskinen som vi väntar på så är det bara att börja bygga lilla bryggan där nere :) Det ser jag jag väldgt mycket fram emot. Att få göra mys pys där oxå. Vi funderar på om vi ska sätta en del som paviljong eller med soltak. Personligen så gllar jag soltak. Så himla snyggt !! Men vi får se vad det blir så beror det självklart hur stort vi beslutar att bygga det hela. Kommer ta en del plats av gräsmattan men va fasiken.. Man slipper klippa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va mysigt!

Den där energin känner jag igen! Dagen innan Olle kom möblerade jag om... Är fortfarande helt övertygad om att det va det som satte igång värkarna. =)

Kram

2011-05-20 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0