Söndags mys i kvälla

Helgen går alldeles för fort. Vi har iaf fått till lite fix här bak på gården och backen är nu är uppfräst så det ska bara grävas lite till innan vi kan börja bygga vårt soldeck :) Det blir nice det !!! Solen gillar vi massor här hemma på gräddhyllan.

Ingen liten där inne som behagas att komma ut ännu. Det är mycket förvärkar men inget annat. Så vi får väl snällt vänta ett tag till på henne :)

Pappa kom förbi idag och hälsa på efter sin spanien tur. Som tur va så hade han inte kännt av jordbävningen nått !!!  Present fick ja med. Ett par Easy Tone :) Tack så mycket bästa pappa !!!! Dom kommer att komma till väl användning.

Nu när det börjar närma sig förlossning så kommer alla möjliga konstiga tankar i mitt huvud. Anntar att det är normalt. Tänk om nått gåt fel, att nått är galet med henne. Tänk om hjärtat bara slutar och slå i magen på mig och ja kommer på en undersökning så hör dom inget.. Tänker alla möjliga dumma tankar men som sagt, Jag antar att det är rätt vanligt att va rädd för det nya som väntas :)



Här är iaf en rätt nöjd kille som börjat få känna på grönbete :) Nöjd delux vill jag lova !! Jag hoppas allt bete i sommar kommer göra han gott så vi kan börja på en ny resa tillsammans till hösten !!Det vore fantastiskt !! Min "lilla" Kille

Kommentarer
Postat av: emelie

easytone är awsm!

2011-05-16 @ 09:45:18
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0